Laddad för semester!

 
 
Denna boken är först på tur och ligger på mitt sängbord. Läste nyligen hennes senaste "Paradisoffer" och gillade den så jag kör på med mer spänning...
 
 
 Köpte hem ett gäng pocket Från Adlibris, blandad kompott! Jag gillar mest krim/deckare men vill blanda med lite lättsammare. Denise Rudberg har jag läst tidigare men Anna Fredriksson blir en ny bekantskap!
 
 
 
Yes nu är det bara timmar kvar sedan 5 veckors ledighet!
Tiden kommer förmodligen att susa förbi som vinden men vi har lite smått och gott inplanerat och annars hoppas jag såklart på i alla fall några dagar på stranden....
A jobbar nästa vecka men sedan får även han ledigt och då ska vi ta en tripp till huvudstaden. Årliga Gröna Lund-besöket är ett måste för tjejerna ( och mamman...)
 
Nu ge järnet sista timmarna...
//PIllan


Det låter härligt med semestern. Själv väntar jag ytterligare två veckor. Men redo, det är jag redan nu. /helen

Härligt med semesterböcker! Det är verkligen något som hör till tycker jag....att verkligen få frossa....!
Kram Jennica

Jättebra bok!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se