Äntligen måndag

Ja inte bara äntligen måndag utan även äntligen Bara Bär!
Har läst om dessa en längre tid och igår hade de dykt upp i "min" matvaruaffär. Havtorn & Mango fick göra min yougurt sällskap i morse, mumsigt!
 
Jag är lyxigt nog ledig både måndag och tisdag denna veckan så helgen fortsätter för mej och Nikki. Tur det för tvätthögen är enorm....
Vi ska även ta tag i sådant som lite utrensning av minis garderob (en favoritsyssla) och åka på återvinnings-stationen med allt som man samlar på sig.
 
Hur tycker ni att det är med sommartiden, ställer ni om er fort? Jag tycker det är lite lyxigt eftersom vi fick soa nästan till 07 i morse :)
 
//PIllan
 


Det måste jag testa när vi åker hem i sommar, ser gott ut!:)

Har testat denna med blåbär,ja sommartiden kändes i morse;)hade gärna legat en timme till men hade å andra sidan svårt att komma i säng igår;) ni får ha en mysig dag kram

Bara bär det måste jag prova =)
Är också ledig idag. Låter som du har fått mitt to do schema ;)
Men nu är tvätt högen vikt och inlagd. Min lilla Wake in clothes är nästa klar nu.
Ha en härlig dag. Kramiz G





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se