En stund för mej själv...

Iskall mango-smoothie med vaniljsmak och senaste Hälsa&Fitness, mammalyx!
Den coola burken finns på Lagerhaus och sugrör medföljer
 
Idag lämnades Nikki tidigare på förskolan då dom skulle gå på teater och plötsligt hade jag några timmar helt för mej själv...
Först blev det såklart gymmet och jobb för armarna. De var riktigt samarbetsvilliga idag ;)
Väl hemma strålade ju solen så mixa en smoothie på med pilotisarna på nästippen och inta altanen för en riktigt mysig stund.
Drogade mej med D-vitamin i 1 timma och känner mej som en ny människa :)
 
Mot kvällsskiftet //PIllan
 


hur gör d mangosmoothien? kram

Vilken snygg burk!! Jag är svag för såna där detaljer :-)

Härligt med egentid! Vad kör du för övningar och upplägg för armarna - tyngre vikter och få reps? Tipsa gärna på dina favvoövningar :-)

Kram N

Men det låter ju hur härligt som helst......Kram Anette

Vad har du i den smoothein? Burken är ju as cool måste köpa =)
Ha just köp den tidning också haha!
Kramiz G





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se