Fått min dos...

Bild från Instagram i söndags. Vi avslutade vår fjälltrip med en våffla i solskenet!
 
Tisdag den 25 mars betyder tydligen våffeldagen i år!
Jag fick min ranson i söndags så idag får Nikki äta våfflor hos mormor. Jag är ingen jättelover av denna "bukfylla" men visst smakar det gott någon enstaka gång ;)
 
Solen fortsätter att stråla och jag gillar att nätterna bjuder på minusgrader. Vår gård ser ut som en leråker och det blir lite bättre med nattkyla!
Efter jobbet idag ska jag och mini vara ute och se över hur rabatterna ser ut och planera lite inför kommande planteringar. Är såklart sugen på att pryda med lite krukor med penseér och hyacinter men jag tror faktiskt jag håller mej en vecka till så det är fint till påsk!
 
Ha det fint //PIllan
 


ååå,såå gott! Idag är det våffeldagen med :) Ha en fin dag. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se