Fredag och nåt annat på tallriken!

Älskar att experimentera fram goda och nyttiga recept!
 
Här blev det smarriga rödbetsbiffar, mums
 
Ja då knackar helgen på dörren igen, like magic måndag fredag, måndag fredag....
Direkt efter jobbet så åker jag och Nikki och storhandlar inför helgen.
Det vankas ju final i Mellon och då gäller det att bulla upp.
Nyttighetstänket får gå på tomgång just denna dag ;)
 
Men på bilderna ser ni min middag för ett par dagar sedan, Rödbetsbiffar med fetaoströra, hjälp vad gott. Perfekt att mixtra fram vegetariska biffar.
Jag använde kikärtor som bas sedan rev jag rödbetor och vitlök och plussade till ägg, mandelmjöl, salt och peppar. Stekte i kokosolja och lät biffarna gå färdiga i ugnen.
Så himla smaskigt
 
Men redan ikväll kör vi igång de lite osundare alternativen med hemmagjord pizza, dock med mycket fina råvaror som topping och mycket sallad till det!
 
Ha en fin freda //PIllan
 
 


Mums men skulle jag testa detta recept skulle det bli typ gröt:)kram o trevlig helg

Det ser gott och fräscht ut. Ha en go kväll. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se