Ny vecka, nya tag!

I gymmet tillåter jag mej riktigt knalliga färger och favoriterna är rosa och orange! Annars är jag en rätt så beige tjej...
 
Linne och shorts från HM, lurarna minns jag inte.....
 
Yes då har lovveckorna passerat och alla ska på jobb, dagis och skola igen!
För mej har det varit en riktig "ätarhelg" med för lite rörapåmej så jag ska absolut till gymmet innan jag åker till jobbet :)
Den här veckan ska jag dessutom försöka trappa upp träningen med hjälp av lite tyngre vikter och börja med yoga en gång i veckan. Det ser jag verkligen fram emot.
Körde yoga för flera år sedan och det är ju bara så bra träning!
 
Igår var vi hela familjen på en shoppingtur (jag och Filippa shoppade, Nikki och A var på Drakborgen...) och eftersom vädret var riktigt vårlikt så hängde det med en del ljusa kläder hem till vardagsgarderoben! Jag visar en annan dag
På kvällen var vi på middagsklubb och efter den var vi helt slut och däckade vid 22-tiden!
 
Nu kör vi måndag //PIllan
 
 


Fina kläder! Man blir glad av färg. När det gäller kläder är jag också rätt sparsam.

Kram Malin

Snygga träningskläder! Jag kan också tänka mig lite färg på träningskläderna, annars går det mesta i svart o grått...
Duktig du är med träning och kost! Här kikar jag in fler gånger och får tips, kram Suss





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se