Precis som Filippa...

Lilla bus är full av liv som vanligt! Fortfarande uppe före tuppen så här nästan längtar vi efter sommartiden nu...ja så klockan är lite mer då hon vaknar ;)
 
 
 Onsdag och snart snart har jag avverkat mitt mastodontjobbarpass på 11 dagar på rad!!! Pju känner att mitt huvud nästan lossnar från halsen snart....
Ikväll ska jag i alla fall på yoga igen och hoppas att detta ska få mig på rätt spår igen :)
 
Nu till lilla Nikki som senaste månaderna tappat hälften av sitt fina blonda hår....
Filippa tappade i princip allt sitt hår då hon var i treårsåldern men hon hade inte alls så mycket innan då heller. Drygt ett år passerade och sedan började hennes hår växa med en otrolig kraft!
Massor med korkskruvslockar svämmade över henns huvud och idag har hon ett fantastiskt fint och tjockt hår.
Stackars Nikki har som sagt nu bara en lite del av sitt hår kvar och jag vet inte vad det beror på.... Fick till svar av läkare då Filippa var liten att hårlossning kan bero på så mycket ?!
 
Jag googlade och läste att efter barnsjukdomar som tex vattkoppor kan det ske hårlossning så eventuellt är det detta som är boven i Nikkis fall...?
Hon har nu fått börjat äta extra vitaminer och jag hoppas att detta upphör så fort som möjligt och att hon får lika tjockt och fint hår som sin syster!!
 
//PIllan


Uff, 11 dagar! Nu är du väl värd lite ledighet! :-)
Kram

Stackars Nikki men så söt ändå. Hoppas att tabletterna funkar nu.
Vilket fint hår band. Var får man tag på det?
Hoppas du har ledigt snart å får vila upp dej.
Kramiz G





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se