Redo för Mello-Final!


Smörgåstårtan bara väntar i kylen på att bli uppskuren ;)
 
Proseccon står även den på kylning och jag tror bubblorna är extra goda idag!
 
Dukningen går självklart i rosa agen till ära!!
 
Så söt blomstergrupp från Annika såklart...!
 
Är ni laddade för final?!!
Jag är mest laddad över att ha gäster och få äta och dricka gott :)
Har absolut ingen favorit inför kvällen och det är inte likt mej.... Visst Alcazar har jag ju alltid hållit på då dom varit med så varför inte :)
Jag har redan dukat och gjort klart så bara efterrätten ska fixas .
 
Hoppas ni får en trevlig kväll
//PIllan
 
 
 
 


Ser jättesmarrigt ut!
Missade mellon, jag på andra trevligheter :-).

Kram Malin

Men smörgåstårta... Så gott! :)

Lovely!! Smörgåstårta och bubbel - såå gott!!

Kram Nina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se