Rejält bakslag och lite choko-plättar

Kanske en tallrik med bananplättar med chokladsmak och en smarrig hallonsmoothie kan rädda upp denna måndag.....
 
Morning
Gaah här vräker snön ned och att starta en måndag morgon med att sopa fram bilen känns sådär :/
Varför ska man alltid ropa hej vår innan.... vet ju att det alltid slutar med mer snö och ofta inte bara en gång....
Nåväl nu är det som det är och vinterskorna fick göra comeback och conversen lite skamset krypa tillbaka in i garderoben igen!!
 
Måndag var det och en härlig frukost får mej att komma i mood igen plus att jag lägger tankarna på en god laxmiddag och efterföljande träningspass för ben och rygg.
Stora muskelgrupper så här ska svettas!!
 
Måndag  //PIllan
 
 
 
 


Vad mumsigt det ser ut! Lycka till med träningen:)

Här vräker snön ned också. Trodde våren var här.
Men detta tyspiska väder vet man aldirg vad som väntar sig. kram

Tack o lov har vi sluppit snön, men oj vad det har blåst, rena stormen.....En smarrig frukost piggar alltid upp säger jag som älskar frukost, bästa målet på dagen....Kul att du gillade moussen o tack snälla för att du länkar. Kramisar Tina

Ja vist är det konstig att det ALLTID måste komma ett bakslag med snö :(
Här försvann det lika snabbt så det var skönt. Hoppas det gör det hos er med.

Det här är andra bloggen jag kickar in på som har de där smoothie burkarna. måste till lagerhouse och köpa ett par också så fina =)
Hoppas att tränings passet gick bra och att laxen blev god!
Kramiz G





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se