ToodeliTorsdag

 
Torsdag är väl en riktig "sopp-dag"...! Här har jag bara köpt färdig tomatsoppa och kryddat med lite extra örter plus att Nikki får pasta i sin. Till det goda grönsaker och dipp, tummen upp av mini ;)
 
Äntligen är torsdagen här och snaart väntar 3 dagars ledighet!!
Min huvudvärk bara flöt bort i takt med att musklerna tänjdes och jobbade under yogapasset igår. Under avslappningen kändes bara lite efterdyningar och jag kunde äntligen bli människa igen :)
 
Efter jobbet idag blir det att ta tag i tvätt och strykberget och att börja packa! I helgen åker nämligen vinklubben till Vemdalen för stugmys och uteaktiviteter och jag lääängtar så jag spricker. Ska ta med öronproppar och ögonmask och verkligen anstränga mej för att sova ikapp förlorad sömn!
 
Ha en fin dag //PIllan
 
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se