Två solar utlovas

Lycka är att få "räjsa" med trehjulingen på altandäcket! Mini måste definitivt få en ny cykel...undrar om vi har någon kvar efter Filippa?!
 
Mumsigt fruktfat i solen får oss att drömma om dagar på stranden....
 
 
Jag har det lika bra denna vecka, nämligen att jag gör helg redan i eftermiddag, så najs!! Vi åker till stugan nästan direkt efter att vi jobbat klart.
I två dagar har jag och mini suttit på altanen och gassat i solen efter avslutat arbetspass. Som jag har saknat solen.... Nikki utbrast i bilen hem -Mamma vilket underbart väder och i morgon så kommer det två solar på himlen!
Det låter ju helt fantastsikt i mina öron :)
 
Jag tar med mig datorn till fjällvärlden så kanske det kommer någon rapport om hur tävlingarna fortlöper!
Kika gärna in på Instagram  också hemmahospillan
 
Ha det så bra //PIllan
 
 
 
 


Ser så mysigt ut! :) Ha en fin helg. Kram

Å vad HÄRLIGT ni har haft det. Hoppas att helgen fort löper i Solens tecken och två skulle ju inte vara så dumt =)
Ha en underbar helg. Själv ska jag jobba.
Kramiz





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se