Äntligen!

 
Nikki förundrars över de vackra såpbubblorna, extra kul med såpbubblesnurran som skapar massor i ett "tryck"
Dessa bilder är sedan i fredags morse för nu i helgen har vi inte haft fleecejacka på...!
 
Ja Äntligen nästan skriker jag ut av lycka över värmen, solen, svalorna, ljusgröna färger, gräset som växer (ännu ingen klagan över klippning...) rabatter som äntligen ger livstecken osv....
Tjejerna och jag bara slappade i solen mest hela dagen i går. Min mamma och mormor kom förbi en sväng så det blev äppelpaj på altanen sedan åt vi middag hos mina föräldrar.
Jo just det jag och Fillan gymmade också.... såklart ;)
 
Nu mer sol på kroppen!
 
//PIllan
 


Vilka härliga bilder =)

Detta väder är helt underbart. Man får passa på att njuta så länge värmen är här. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se