Chill före jobb

Lite mama, lite smoothie, lite kaffe, I Like!
 
Alltså vilket väder.... Har bikinin på och fryser inte kan jag lova :)
Jag och Nikki tar det soft här på morgontimmarna och laddar för dagis och jobb. Inga problem då vi har en härlig liten ledighet i ryggen!
Vi fick en hel del uträttat i staden igår då det drog ut på tiden med att bilen blev klar....
Jag och Nikki sprang i affärer så vi ledsnade till slut... ja då fattar ni hur lång tid det drog ut... ;)
 
Nu måste vi ta vara på sista lediga timmarna!
 
//PIllan


Skönt att starta morgonen i lugn o ro. Precis nu när jag skulle lägga mig i solen blev det dis:( typiskt. Så det får bli lite fix inne istället. Kramisar Tina

Köpte hem denna tiding i dag med...fina bilder :)

det såg inte så dumt ut de där faktikst!! värmen har varit underbar idag... kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se