Dagens mamma/barn

Nikki går All In och matchar altanen idag i blått & vitt ;) Tischa från Lager 157, tights och skor HM
Mamman har rotat i stora tjejens garderob och fyndat tischa från Hollister :)
 
 
Hallå på er
Dagen bjuder varmt men disigt väder... Men vi har fyllt tunnan och eldar för fullt så snart ska vi hoppa i badkläderna och mysa av varmt bad! Nikki är väldigt PÅ kan jag lova....
 
Annars händer inte så mycket här hemma, tvättmaskinen går varm och jag försöker att få en liten överblick på vad som ska ner i resväskan.
När ska jag packa liksom... jobbar ända in i kaklet! Får bli på lördag kväll helt enkelt :/
Träningen får också gå på sparlåga ett par dagar. Tänker mej ett pass i morgon före kvällsjobbet och eventuellt en sväng på söndag morgon
Sedan blir det sköna morgonprommenader i solen nästa vecka, kan vara skönt att "bryta av" ibland!
 
Ha en fin försommardag //PIllan
 
 


Tjusigt!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se