Drömvinst!

Tittut, här ligger mini och myser....
 
I vad som kan vara de skönaste lakan som finns....?!
 
100 % Jerseybomull och med fina sammetsband, såklart från Beach House!! Dessa har jag dessutom vunnit...!
I´m in Heaven :)
Nikki gav tummen upp för dessa supermysiga mjuka lakan och vill med all säkerhet ha ett eget set till sin säng...
 
Ja jag har faktiskt haft lite tur då det gäller tävlingar i bloggvärlden! Har vunnit både kläder, blommor och n u dessa eftertraktade underbara lakan.
Tack Helene för denna supervinst och såklart tack till Beach House!
Kika in hos Helen på Vitaestilo eller någon av de andra fina bloggarna hos Style De Vie
 
Söndagen har precis startat och jag har förmiddagen ledig för aktiviteter med familjen.
Filippa kom hem igår också, nu är tävlingssäsongen slut och fotboll tar vid som sommaraktivitet. På kvällen låg vi bara i soffan framför Gladiatorerna och myste... Nikki och Filippa under samma filt och var så gulliga, de har nog saknat varandra!
Vi var även bjudna på middag till mina föräldrar igår och jag har de två senaste dagarna lyckats få i mej en hel del i matväg. Fast jag är inte riktigt mitt "gamla jag" ... hade inte heller någon ork att träna som jag skrev att jag tänkte göra.
Nu har det gått en vecka sedan jag var i gymmet och jag får helt enkelt abstinens!
Tror liksom att allt jag kämpat med ska försvinna .... även om det är tuffare att bygga upp än att "bli av med det" så har det nog inte försvunnit redan, även om min hjärna vill tro det .... ;)
 
Skön söndag på er //PIllan
 
 
 
 


Grattis till en riktig supervinst. Hoppas energin o kraften börjar återvända så du kan träna igen. Ha en skön söndag. Kramisar Tina

Bästa lakanen som finns :) och kul att du gillar att kika in hos oss på Style de Vie kram Diana

sv: va kul, och vad glad jag blir! kram

så himla mysigt det ser ut att vara! låter som en trevlig helg.. ta hand om dig! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se