Färgglad i gymmet

                
Två nya träningstopar, klickade hos Members = bra pris ! Tyvärr var den orangea topen i minsta laget så den får Filippa istället. Fina detaljer i ryggen, sånt gillar jag! Rosa från Pinkoholic och orange MXDC
 
 
 
Yes nu har jag gjort helg, superskönt efter många dagars arbete!
Eftersom jag jobbade kväll i tisdags så kör jag aerobics ikväll istället. Förra veckan var jag ju dessutom sjuk så nu längtar jag att få svänga rumpan och svettas riktigt ;)
Passande nog kom också två nya tränings-topar i brevlådan. Handlade hos Members, är ni medlem? Annars gå genast in och registrera konto. Handlar både där och hos Campare som båda har många finfina erbjudanden!
 
Nu ska vi hela familjen äta middag samlade för i morgon åker A på golfresa med ett gäng killar (gubbar...)
och blir borta resten av helgen.
Men jag har mycket skojigt inplanerat i helgen och både Nikki och Filippa får hänga på! Vad det är .... ja det dyker väl upp här så småningom ;)
 
//Plllan
 


Härligt med färg glatt!!! Måste med köpa nya sprt BH... Men känns lite dumt o göra de nu när brösten inte är som dom ska under graviditeten ;) Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se