Fredagsplock och egen teori

Helt OK för att vara sådan färdigblandad drink var denna Daiquiri från Bacardi. Dock tyckte vi att den smakade en del grape istället för jordgubbar...?!
 
Ugnsrosta parmaskinka och vitlökssalami i ca 8-10 minuter på 200 gr, låt rinna av på hushållspapper. Mumsiga salta tillbehör till drinken
 
Minicrustader med skagenröra går väl alltid hem och lite pinne med körsbärstomat och minimozarella men det som saknas är ett basilikablad emellan dessa (hade ingen) det är snyggt med den gröna färgen och framför allt gott! Ringla lite balsamico över.
 
Fredag igen och jag ska jobba kväll. Känner mej lite dagvill då jag varit hemma i veckan ...
Har tänkt försöka mej på lite lättare gympass idag men jag vet inte, har fortfarande ingen aptit, mår illa men försöker äta!
Helt otroligt hur utslagen man kan bli! Ska inte fördjupa mej alltför mycket men min egen teori är att migränattacken utlöstes av lördagens intag av socken, gluten, alkohol toppat med söndagens pizza.
Min kropp tål verkligen inte sådant och definitivt inte all in!
 
Så när tarmkanalen protesterar och krampar ihop "stängs ledningarna" själva flödet från/till magen upp genom nacken och huvudet av och migränen var ett faktum.... Vet att det kan ta flera dagar innan man är återställd efter en sådan kollaps på tarmen (även om jag aldrig råkat ut fr detta)
Ja det är min teori och skönt att ha nåt att tro på liksom ;)
 
Är ni klämdagslediga idag?
Hittar ni på nåt skoj?
Tränar ni idag?!
 
//Kram PIllan
 
 


ser gott ut med dessa tilltugg... hoppas att allt är fint. kram

men åh vad gott! :)

Hoppas du snart mår bra!
Ser väldigt gott ut det där och den färdigblandade drinken måste jag allt prova i sommar:)
Kram fredrika





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se