Mer kalas!

Alla fyra ljusen blåses ut av födelsedagskillen Sigge, Hurra!
 
                

Strike a pose... Ellie satsar mot Top Model medans Nikki kör skolfotolooken ;) Alvin som riktig snygging i slips och färgat hår!
 
Mumsiga frukter till pannkakstårtan och vi föräldrar fick dessutom massa smarriga ostar, kex, fröknäcke, lufttorkad skinka mm!
 

Ja då var det måndag igen och det är slut på festigheter för den här gången... Men foton från gårdagen bjuder jag er på idag.
Busiga gänget har alltid skoj då dom ses, även om det ibland blir lite tårar och kiv så leker dom alla rätt så bra nu när dom vuxit på sig. Sigge är först ut av denna kvartett att fylla 4 år och det firades med gott fika och spännande skattjakt!
 
Efter kalaset följde Nikki med Ellie hem så jag kunde gå på yoga, underbart! Tjejerna hade fortsatt med lite utelek och sedan avslutat med pizza så ni må tro att det var en nöjd tjej som somnade igår :)
 
Idag tar vi en tur till gymmet innan det är dags att dra till förskola och jobb igen. En härlig helg med massor med skoj gör att denna vecka startar med mycket energi!
 
//PIllan


men så mysigt! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se