Mysig tjejkväll


                
 
                
Massor med godsaker bjöds vi igår hemma hos Carola!
Välkomstdrink med frusen melon och såklart en minivariant till Nikki ;) Till förrätt en toast med tonfiskröra sedan serverades en kycklingsallad med extra allt som toppades med en pannacotta med vit choklad....!
 
Helgen rullar på och eftersom jag och Nikki gjorde ganska tidig sorti från festen så är jag piggelin idag. Först ska här tvättas och städas för det ser ut som en mindre bomb har briserat här hemma....
Men sedan är det dags att svira om till festkläder igen för det ska minsann firas en fyraåring idag, Sigge en av Nikkis bff:s fyller år och det missar vi såklart inte :)
 
Igår genomförde jag och Filippa också träning mot cancer som var jättekul.
Det inleddes med passet run for fun då vi sprang runt elljusspåret men gjorde många stop för olika övningar så som ta sig upp för "mördarbacken" på alla fyra, krypa, gå balans på stockar, grodhopp uppför backar osv. Vid ett stop hade Johanna dessutom en utmaning som skulle inbringa ännu mer pengar till cancerforskningen. För varje minut vi orkade stå i  jägarvila så skänkte hon 100 kr!
Jag föll ihop efter tre minuter men Filippa "vann" med att stå 10 minuter och var knappt märkbart berörd...!? Imponerad över henne och 1000 kr till forskning!!
Efter detta så hade vi yoga med Therese ackompanjerad av fågelkvitter, helt ljuvligt skönt!
 
Hej hopp hörrni nu tar vi söndag //PIllan
 


Så mysigt :)

Underbart med tjejkväll!! Och mysigt att lilla prinsesssan fick vara med också :-)

Vilket BRA initiativ av din kompis att köra en kamp mot cancer!!

Kram N

Hej! Vilken underbar kväll ni verkar ha haft det och menyn hos din vän lät ju super gott! Härligt att träna för mot cancern! :) Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se