Nytt utseende

Gott och blandat till badrumsskåpet... Cliniderms peelingmask är riktigt bra även till mej med känslig hud!
 
 
Annars är Avénes produkter mina absoluta favoriter, så skonasamma mot min väldigt reaktiva hud! Senaste favoriten till håret är BLAX hårsnoddar. Hade läst en del om dessa så jag var tvungen att testa, supeduper! Går att töja hur mycket som helst utan att de tappar formen och sliter inte alls på håret och glider smidigt ur när du drar i den :) Allt inhandlat på Apotea
 
Hej på er bloggisar
Hoppas ni inte klickade er vidare direkt och trodde ni hamnat fel....!
Har äntligen fått en liten roligare bloggdesign (efter fyra år...) och jag är så glad och nöjd. Enkel design men ändå med lite Pillan-touch (stjärnor...)
Hjälp har jag såklart anlitat då jag är helt tappad bakom en vagn då det kommer till dessa kunskaper!
Gulliga duktiga Matilda har fixat detta åt mej, tänk om man ändå hade varit lika driftig och duktig i den åldern...!
 
Alla kategorier är detsamma och du hittar dem i vänsterspalten eller längst upp under headern. Alla senaste Instagrambilder finns också till vänster och för dej som inte har hittat mej ännu på IG så heter jag såklart hemmahospillan även där ;)
Jag har även möjlighet att publicera bilderna i ett större format nu vilket jag länge önskat.
 
Hoppas att ni gillar det nya utseendet lika mycket som jag och att ni fortsätter att hälsa på!
 
//PIllan
 
 


Blev ju toppsnyggt!

Man känner sig så pigg och fräsch när man får göra rent ansiktet ordentligt. Man blir som en ny människa..

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Så fint det blev här inne då,roligt jag vill oxå ha hjälp med ny design e förskräckligt less på min hihi kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se