Snart dax för sol & salta bad!

Älskar den här typen av sandaler och extra mycket med lite bling på ;) Perfekta både till långa svepande kjolar, kort vippig kjol eller ett par jeans-shorts. Det här paret finns på Ellos
 
Ny bikini är också inhandlad och denna finns på Stadium. Jag föredrar sådan bandeu-modell det passar min kroppsform bäst....
 
Hej bloggisar
 
Som ni ser så har jag börjat förberett mig för sommar och för min del kommer den om lite drygt 1 vecka bara!!
Helt galet att det snart är dags för detta har jag och några väninnor planerat i över 1 års tid... och så är vi strax där :)
En av mina vänner har hus i Bodrum och det är dit vi ska åka för en riktig "husmorssemester"!! Bara slappa, äta låånga frukostar, läsa pocket under parasollet, shoppa och dricka vin. Ska bli helt otroligt skönt!
 
Men även här hemma i Sverige ser ju vädret riktigt lovande ut så kanske man får chans att lufta benen kortare stunder så man slipper blotta blåbleka ben första dagen på playan :)
 
Nu ska vi åka för en liten kvällsfika till mina föräldrar för min mormor är här på besök!
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se