Trött tisdag


Dagens middag, torsk panerad i mandelmjöl, ägg och sesamfrön, jättegott! Här med röra gjord på turkisk yougurt med örtsalt och dill, ris och grönsaker.
 
Herregud så trött jag är denna tisdag... Gäspat så käkarna snart går ur led tror jag :/
Måste vara vädret (skyller det mesta på just vädret)  om värmen bara ville komma så man får lite ny energi!
Nåväl snart ska jag iväg och shakea med aerobicsgänget och det får definitivt fart på endorfinerna. Har även gjort en nyttig (ja faktiskt) äppelpaj som jag ska smaska på efter duschen, mmmm!
 
Utvecklingssamtal för Filippa idag var snabbt avklarat då hon uppfyller samtliga mål och vi hade inget direkt övrigt att ta upp. Nu ligger fokus för henne på nåt enstaka prov och såklart Ångespelet! Ikväll har hon dessutom fotbollsmatch, hejja.
 
//PIllan


Ser gott och nyttigt ut.

sv: ja supergott, mums! mmmmh fisk, synd att den blev så missbrukad i skolan och många förknippar det med blä - för det är ju så gott.

Jag är också trött.. Men skyller på graviditeten istället!
Fast vädret har inte varit roligt det heller..
Hoppas på lite solsken snart.

Vad gott de där såg ut... Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se