Äntligen måndag

 
 
Crazy och lite suddiga denna måndag!
 
 
Ja efter en helg fylld med för mycket god mat och ett par glas vin för mycket så känns det riktigt skönt att få vakna upp till måndag och en ny vecka!
Nya tag med mat, träning och fylld med energi från helgens umgänge ;)
 
Gick och la mej galet tidigt igår...19.30!! Sov till kl 06 i morse så jag är riktigt utsövd...
Höll liksom igång hela dagen igår, med bebismys, farsdagsfirande och yoga så jag stupade helt enkelt i säng!
 
Nu tar vi nya tag //PIllan


Guuud vilken skön bild på er två på den andra bilden!

Så himla fint kort på dig o din dotter!=) Kram

Härliga ni är :-)

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se