Barnbarns barn & kvinnliga problem

 
 
Min fina mormor umgås med sitt barnbarnsbarn! Visst är det härligt och jag önskar självklart att man själv får vara lika pigg och fräsch vid 87 års ålder!
 
 
- Vi ska bjuda gammelmormor på smoothie! utbrast Nikki.... självklart tyckte jag som genast såg chansen att få i dem båda lite extra vitaminer i dessa förkylningstider!
 
 
God morgon lördag
 
Hoppas ni alla har en skön ledig helg...för det har inte jag :/ Jobbar hela helgen men är i alla fall bjuden till mina föräldrar på middag ikväll! Skönt att få slippa "middagsångesten" även om lördagar ändå är roligare att laga middag på!
 
Nu till mitt kvinnliga dilemma.....
Jag har väldigt sällan PMS eller besvär över huvud taget denna period av månaden, men NU!!
Herregud igår hade jag sådant sug efter smågodis så jag trodde jag skulle krevera...och det händer väldigt sällan. Jag höll mej ändå ifrån med hjälp av lite torkade bananer (naturgodis). Men efter jobbet så smällde jag i mej typ en hel chipspåse på 20 minuter.....
 
Sedan har min haka drastiskt ändrat form då en finne stor som...nä finne är nog fel ord! Detta är en böld som antagligen kommer att kläcka en stor alien inom kort! Det ser ut som om jag stoppat tungan i underläppen och ska gå på tigerjakt med Mora Träsk!! Jises christ alltså, jag måste verkligen ha ett hormonpåslag de luxe denna månad....
Väldigt tacksam att jag inte ska ut på någon större baluns ikväll utan bara kan kura med en halsduk uppdragen runt hakan och tycka synd om mej själv ;)
Vet att detta är helt banala problem och att jag borde vara glad att jag bara har en finne och för övrigt är frisk och kry...men ändå liksom...
 
Keep Healthy and Stay Strong
//Kram PIllan
 
 


Haha småskrattar lite för mig själv när jag läser om din stackars
Finne 😝jag har fått PMS fr.o.m. Hell nu när jag blivit äldre? Konstigt men det kanske ingår 😀kram

Gulligt att bjuda gammelmormor på smoothie.. Å,dessa hormoner är inge roliga. Känner igen mig. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se