God mat med goda vänner

 
 
 
 
 

Liten inblick i våran kväll med middagsklubben igår!
 
 
Förätten (som jag hade lite för bråttom att fota) bestod av filodegsinbakad västerbottenost med räkor, lax, rom gräddfil och lök
Varmrätten var två olika marinerade köttsorter, tjälknöl och fläskfilé med rotsaksgratäng och rödbetor med chervé
Efterrätt var den ljuvligaste kladdkakan med schweizernöt och jordgubbsgrädde
 
Paketleken som vi spelar varje gång gick min och A:s väg då vi sopade hem alla utom två vinster ;) Nikki slaggade in på soffan och sov sött trots högljudda skratt och stoj!
Varje träff pratar vi om att resa iväg någonstans tillsammans....vi får väl se om det någon gång blir verklighet! Skulle vara kul :)
 
Nu har jag precis avverkat ett svettigt pass med Johanna och idag fick vi upp rejält med puls... och jag var lite mattare än vanligt efter ett par glas vin i går :/ Men nu är jag som ny igen och laddar för kvällens festligheter!!
 
Ses i morgon
//PIllan


Jag önskar att jag fick tummen ur och kom igång med träningen. Jag kommer ihåg hur skönt det var efter ett hårt pass.

Ser ju himlans gott ut de där och kul med matklubben!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se