Liten sjukling

 
 
 
Här hemma har i för tillfället en liten febrig stackare....
Det började natten mot söndag då hon kom in och lade sig hos mej och hon var som en ångande kamin fast ändå klagade att hon frös....!
Igår sov hon mest hela dagen men idag har vi fått i henne mini-portioner och verkar lite piggare. Att sova är nog bästa medicinen då man är febrig så jag hoppas att hon snart är frisk igen!
 
Jag har fått hem Filippa idag så kvällen ska jag och hon ägna i gymmet, det ska bli riktigt skönt efetr några dagars uppehåll för min del...
 
//PIllan


Stackars liten, inte kul när de små är sjuka, hoppas hon mår lite bättre efter en dags vila. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se