Perfekt fredag strax till ända....

 
 
Vi dukade upp den nästan obligatorriska tacos-middagen på fredagar!
 
 
Nikki supernöjd då hon fick mysa med Tilda i soffan. Trist att bilden blev så dålig... är så less på detta mörker och att bilderna blir därefter alltså :(
 

Varmt och skönt hade vi vid middagsbordet då jag eldat i kakelugnen hela eftermiddagen plus massor med ljus tända!
 
Åhh vad det är härligt att vara ledig på fredagar! Jag och Nikki startade dagen med morgonpass i gymmet med goda vänner. Pust riktigt jobbigt precis som det ska vara.
Hem för dusch och fix sedan en runda till affären för att fylla upp kylskåpet som ekade tomt.... Plus pakethandling då Nikki ska på bad-kalas i morgon.
Filippa vinkade vi av då hon åkte på regionläger i helgen. Ja nu är verkligen säsongen igång och vi får vänja oss med att inte se så mycket av henne under helgerna!
 
På kvällningen bjöd vi Kamilla och lilla Tilda på taco-middag. Gott var det (även om man kanske kunde önska nåt mer kulinariskt...) men Nikki äter detta med stor aptit!
A rullade också in på gården efter sina dagar i Stockholm. Han somnade dock i soffan med lilla T på magen ;) Verkar varit jobbigt i huvudstaden....
 
Nu har vi såklart kollat på första delen av Idol och ska strax titta på del två! Kan verkligen inte riktigt bestämma mej vem av tjejerna jag gillar bäst...?!
 
I morgon ser jag fram emot en kväll med fest, vänner, herrgård och ett mord!!!
 
//PIllan
 


Hej,så mysigt de ser ut på eran fredagsmys med tacos..
Skönt med kakelugn. Drömmer mig också att jag hade en ugn att elda i.
Det är så himla mysigt! Så fin bild på dom också även om den blev suddig.

Hoppas du får en fin helg. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se