Vi börjar med doft

 
 
Ja de första hyacinterna fick flytta in hos oss igår!
 
 
De blir så småningom vita i färgen men jag ska inte vattna dem nästan nåt för jag gillar dem bäst då de är så här små... Vill bara att de ska blomma ut fast hålla sig korta! Älskar julens dofter av kanel, nejlika, saffran och hyacint, riktigt kryddiga mustiga dofter :)
 
 
Trälådan är från HM Home och passade perfekt med lite mossa, hyacinter och självklart ett par stjärnor ;)
 
 
Jag kunde inte hålla mej längre utan igår slängde jag ihop en första adventgrupp!
Bloggar och Instagram svämmar nästan redan över med fina julinspobilder och det har säkert påverkat mej en del.... Men nu är det ju bara knappa två veckor till advent så det får vara OK!
Har dessutom hittat ljusstakar som är batteridrivna (letat i tre år) på Clas Ohlson. De har verkligen många bra grejjor som man kanske inte tänker på!
I vår tvättstuga har vi ett stort fönster men inget eluttag!! Men nu är problemet löst ;)
 
Nu blir det ett litet uppehåll här inne ett par dagar men titta gärna in på Instagram hemmahospillan så kan ni hänga med mej där!
 
Vi ses på fredag  //PIllan
 


Jättefint :)

Sååå fint o hyacinter min favoritblomma. Smart med batteridriven ljusstake. Kramisar Tina

Åhh, älskar hyacinter! Måste också köpa. Gillar också vita bäst. Och rosa. Men mest vita. Och så gillar jag också när de inte är så höga och vingliga, som de lätt blir.
Ja....vi är verkligen redo för julen!
Kram Jennica

så fint du har gjort det !! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se