Can U Feel It!?

 
 
 
 
 
 Jamen känner ni känslan... När man ta på sig snyggaste outfiten, går lite crazy med ett par glasögon och bara kööör !? Bring on FRIDAY
 
God morgon
Idag har vi nått fram, fram till veckans bästa dag
Alla är liksom lite extra trevliga idag
Alla har lättare till ett leende idag
På jobbet är alla lite mer av allt idag (skämten är något grövre än vanligt...)
 
Jag hänger med mina kollegor under förmiddagen för att sedan åka hem och snabb-packa.
Inte likt mej men jag har inte ens tittat igenom vad jag ska packa!? Ähh det löser sig, jag måste träna på att bli lite mer "Go with the flow" allt behöver inte var så strukturerat (alltid ;)
 
Jag tar varken med kamera eller dator den här helgen utan ska bara ta det lugnt och mysa med mami och Filippa. Men Instagram kommer troligtvis att uppdateras, så om ni vill, titta in där istället, hemmahospillan
Annars säger jag trevlig helg så ses vi på måndag igen!
 
//PIllan
 


Hoppas du får en lugn och skön helg!

Alltså sötare o goare tjeja finns det??? Blir pepp o glad bara jag ser henne, sötisen. Ha en mysig helg o njuut. Kramisare Tina

Vilken sötnos!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se