En väldigt speciell dag!


Bild från Instagram tagen i morse på förlossningen!
 
Ja denna dag blev inte riktigt som planerat då Kamillas lilla bebis bestämde sig att komma två veckor före utsatt datum.
Det hela gick så fort så Kamilla fick åka ambulans och jag tog egen bil en stund senare... men då jag hastade in i förlossningsrummet hade lillan redan gjort entré!!
 
Men det var helt fantastsikt att få tillbringa de första timmarna tillsammans med sin bästa vän och hennes lilla guldklimp. Som ni ser så mumsade vi även det obligatoriska go-fikat efteråt ;)
 
Nu ska jag "landa" lite i hela situationen så ses vi i morgon!
 
//PIllan
 


Men ååååh stort grattis!! Vad härligt :) Och vilken fin kompis du är. Förstår att det måste vara en ära att få vara med en sådan här dag, det är stoooort!!

Många kramar till dig och den fina mamman <3

aka

Åh, vad roligt och mysigt med lite bebisgos! :)
Skönt att allt gick snabbt och smidigt, och att din bästa vän mår bra och GRATTIS såklart! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se