Favorit i repris!

 
 
 
 
Ha fredagen är ju en riktig favorit som ständigt går i repris och vi kör även en Nikki kavalkad precis som förra fredagen ;) Crazy kiddo som bara ska spexa och inte kan vara stilla alls....
Bildkvaliten blir inte speciellt bra men tokigheterna missar man inte. Filippa däremot får jag aldrig tillfälle att fota då hon oftast är väldigt motsträvig, synd för hon är väldigt fotogenique!
 
 
Skönt att vakna upp till fredag och för många innebär det snart några dagars välförtjänt ledighet. Dock inte för mej som jobbar ända fram till måndag.... Men det är OK ändå.
Ganska skönt på jobbet om helgerna (om det inte blir några större händelser vill säga)
 
Jag och Nikki ska ta en fredagsfika tillsammans innan dagis och jobb. Sådana små "saker" uppskattar Nikki verkligen och det är ju så lätt åtgärdat ;)
Idag vilar vi från träningen för att köra både lördag och söndag istället!
 
Fin fredag //PIllan


Sötnosen :-)

Hoppas att ni har haft en mysig fredag!

Kram N





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se