Ledig tisdag

 
 
Här sitter jag och betalar räkningar, bloggar, lämnar in dagis -schema, shoppar, mailar....
Önskar att jag hade en riktig liten egen hörna för dessa ändamål men jag sitter oftast vid matbordet för här är mottagningen OK! Här på "landet" har vi inget fiber in i kåken utan får klara oss med mobilt nät och det är tyvärr under all kritik... Borde ha en stor guldstjärna som fortsatt att blogga under dessa förhållanden... ;)
 
 
 
Ahhh ledig dag sådär mitt i veckan är verkligen riktigt skönt. Jag hinner med så mycket som man inte har lust med på helgen liksom! Men i dag är vi ändå på språng nu på morgonen för Nikki har fotografering på dagis och det vill vi inte missa. Sedan ska jag också träffa Filippas SYO inför gymnasievalet! Herregud, gymnasiet...
 
En stor notering i min kalender idag är ring frissan NU!!! Jamen kolla in utväxten på bilden bara.... say no more :/ varför väntar jag alltid in i det sista ? Och jag lär väl knappast få tid i morgon direkt heller vilket innebär att jag får börja med keps vilken dag som helst om jag ska klara av att vistas ute bland folk...
Skämt och sido men den där gråa randen är allt annat är smakfull! Den här gången ska jag inte ta det riktigt lika ljust utan gå några nyanser mörkare eftersom sommaren är över och det är dags att dra på sig "vinterpälsen".
 
Ha det bra hörrni //PIllan


Ja, jag vet hur det är med utväxt. Jag var hos frissan förra veckan. Var åttonde vecka är rätt lämpligt. Däremot har jag provat bli mörkare, men trivs inte riktigt. Men det är fint på alla andra. Ha det gott.

Utväxt eller ej, jättefina bilder på dig!
Känner igen det där med dåligt nät....höll på att bli galen i helgen, det låg nere mest hela tiden. Har superdålig mottagning där jag bor.
Kram Jennica

men så härlgt med en ledig dag i veckan! =) Kram

jobbigt med utväxt så skönt nu när jag färgat hela mitt hår mörkare,fiber går ju lite snabbare vi skaffade det för ett år sedan det är kanon;)kram o de gråa kläderna är så fina.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se