När Nikki får välja....

 
 
När vi var lediga förra veckan ville Nikki göra rosa muffins och vad kunde vara enklare då det finns färdiga mixar för detta ;)
 
 
Slickepotten har gjort sitt i byttorna och då får man självklart smaka!
 
 
 
Taadaaa! Färdiga Cupcakes a´la Nikki!
 
 
Ofta då jag och Nikki har en ledig dag så brukar vi tillbringa den i köket med matlagning eller bak. Vi bakar oftast sådant som mamman gilla = nyttiga saker men senast fick mini välja!
Perfekt med sådan färdig mix där allt finns i paketet även om vi tog egna formar den här gången. Jag smakade aldrig dessa men tjejerna gav tummen upp!!
 
Vad brukar ni hitta på med era små älsklingar lediga dagar...?
 
//PIllan


Åh dessa köpte min engla hem förra veckan men vi har glömt bort att baka dem,passar ju bra nu på höstlovet.ja vad brukar vi hitta på ?barnen har många grannkompisar som är hemma nu så det är kanon men imorgon har jag lovat Leos lekland ,vi tycker ju om att bara mysa o pyssla oxå.kramar

Åh du fr smaka och ge omdöme. Länge funderat på dem mixarna, kan ju va skönt att ha hemma som backup :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se