Nu laddar jag om!

 
 
 
Lite piff på soffbordet, brickan är från Haléns men jag tycker den var lite väl stor.... Men men den fick stanna iaf!
 

Söta små ljuslyktor som jag köpt hos Annika på blomsteraffären. I dessa har jag tjuvstartat med doftljus med julig doft... ;)
 
 

Plus att jag rafsade åt mej Amelias Jultidning på ICA med snygga Leila på omslaget. Här tillät jag mej att sitta en hel timma för att bläddra, sippa kaffe och samtidigt titta på damernas alpina premiär! Herregud jag blir nervös redan nu när svenskorna är i backen hur ska det bli om nån månad då Filippa står på start igen...??!
 
 
Lite kottar och liten fågel får skapa det där lilla extra höstmyset i väntan på att julpiffet ska fram!
 
 
Igår hade jag en riktig slappardag och det mina vänner hör inte till vanligheterna då det gäller mej!
Jag sov till 07.30, kan inte minnas när det hände senast.... Sedan drog jag i och för sig ett varv med dammsugaren och betade av lite strykning men sedan tog jag med Filippa på en fika med smörgåstårta för mej :)
Sedan bara slapp i soffan då F drog iväg med kompisar... Så skönt, men ändå så kan jag inte riktigt slappna av, ser hela tiden nåt som borde fixas....
 
Idag däremot laddar jag om för dubbla träningspass, först ut Body pump och sedan ett välbehövligt yogapass! Älskar varje minut av yogan även om det är nästan plågsamt i vissa positioner! Men jag känner verkligen hur glad kroppen blir efteråt!
 
//PIllan


Du är så himla duktig på inredning :). Roligt att få följa dig här i bloggen!
Du gjorde sååå rätt i att unna dig en riktigt slappdag igår och en timmes lugn i soffan med en tidning, tv och kaffet! :)
Man behöver ladda om batterierna mellan varven, bara ägna en stund åt sig själv och få den där egentiden :).
Heja fina dig! :)
Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se