Tillbaka till mina rutiner!

 

Frukost nr 2 idag, bananpannkakor med kaneläpple, smoothie med mango och spenat!
 
 
Morning vänner
 
Jag var uppe med tuppen även idag. Kunde inte sova så lika bra att stiga upp och ta en kopp kaffe...
Redan 07.30 var jag på mammografin och det gick hur bra som helst (ja själva undersökningen, resultatet kommer om ca 3 v) inget att gruva sig för mao!
Även om mina bröst är väldigt små så lyckades dom klämma in dem i maskinen, jag sneglade ner och ha ha ha som pannkakorna på bilden ovan!!
 
Idag tar jag hand om hemmet och att packa upp sedan helgen plus lite städning och tvätt! Allt detta som jag planerat göra igår men mycket roligare uppdrag kom emellan :)
 
Efter en helg med lite fööör mycket gott i kroppen känns det bra att återgå till sina rutiner igen. Maten blir renare och träningen ska tillbaka efter några dagars uppehåll.
Ikväll kör jag aerobics och avslutar med Body balance, can´t wait!!
 
//PIllan
 
 


Ja....efter en ganska rörig förra vecka så tänkte jag verkligen att denna veckan skulle bli bättre, mer strukturerad, bra mat och träning. Men det började ju sådär med min lite märkliga kväll igår som jag skriver om idag....får ta nya tag i morgon istället helt enkelt. :)
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se