Bara bita ihop....

 
 
Kvällsmys med Filippa!
 
God morgon med parentes runt god...
Fy att vakna med huvudvärk är verkligen ingen höjdare och speciellt inte då man har en dag med massor som ska fixas...
Så idag bestod frukosten av Treo comp, kaffe och äggmacka!
A ska nämligen åka till Spanien i morgon och därför ska allt liksom hinnas med idag. Allt = tvätta, stryka, packa, klippa gräset... ja ni vet allt fix! Plus att Filippa ska jobba så hon ska skjutsas (helst också träna innan), jag är bjuden på ett trevligt event kl 16 (får se hur min status är då) Umgås med A, laga god middag :/
 
Jag hade sett fram emot ett glas rött igår efter jobbet men det visade sig vara ett big mistake, jag blev helt golvad och huvudet började direkt att värka... Buhuuuu
 
Nä bara att bita ihop nu!
 
//PIllan
 


Trist:(krya på dig o bort med huvudvärk surt värre,kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se