Fortsätt bunkra

 
 
Nikki ute i solskenet i färd att mumsa de sista svarta vinbären innan det är för sent....!
 
Jag älskar bonusar, särskilt sådana som är levereras just nu i form av solsken och extra D-vitaminer. Bara att passa på att bunkra upp kroppen inför kommande mörka årstider...!
Igår då jag åkte hem från jobbet strax före 22 så hade jag hämtat upp Filippa och vi pratade om hur mörk det är. Fast igår var det väldigt varmt så pass sent.... Vi påminde varann att det blir mörkt redan på eftermiddagen om bara nån månad....Huuuu
Det gäller verkligen att njuta av solljuset som vi bjuds just nu!
 
Idag blir det ett pass i gymmet som uteslutande får handla om ben och rumpa. Inte min favorit-kroppsdel att träna men det är bara att "bita ihop"
Jag ska köra att pass med ganska lätta vikter idag och gå mer på flås och uthållighet!
Därför ska jag inta en rejäl frukost i form av ägg och gröt så kroppen orkar :)
 
//PIllan
 
 
 


Ja det är helt galet skönt,hade inte ens jacka på mig i går kväll:)kanske dags att ta plocka in vinbären från buskarna nu då:)kram o ha en fin dag på gymet.

Gött! Jag gillar faktiskt att träna ben och rumpa! :)
För mig blir det ett tufft Friskis o Svettis pass ikväll, det blir bra.
Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se