Golf - Girls Only!

 
 
Brudarna diskuterar ... Tror de förklarar score-kortet för Jenny som var "sekreterare" och annars hellre hänger i stallet ;)
 
 
Det är inte lätt när det är svårt...! Carina försöker med det omöjliga :)
 
 
Koncentrerad Pillan, ni förstår mitt dilemma, världens mest skakiga person och en putting-klubba... :/
 
 
Nöjda efter par !
 

Tror att jag har denna att tacka för mitt förvånande bra spel igår....!
 
 
 En helt ljuvlig dag tillsammans med mina fina vänner fick jag igår!
Vi startade upp med en god lunch på Hussborgs herrgård, fisk med ett glas vitt vin. Sedan bar det ut på golfbanan. Massor med folk och fin stämning.
Jenny och Ulrika som inte spelar var med och rattade golfbil och agerade sekreterare! Strålande solsken och varmt väder så det var bara att njuta.
Vi smuttade på lite kall öl och åt snittar efter vägen och jag tror banne mej att det gjorde susen för vi spelade alla riktigt bra, ja jag själv spelade långt över förväntan, kul!!
 
Efter en heldag  i solen drog vi oss hemåt för en superb middag och efterföljande bad under stjärnklar himmel.
Tack tjejer för en härlig dag
 
Idag beger jag och mini oss till gymmet för ett riktigt hårt pass med Johanna och Sigge
 
Sköna söndag //PIllan
 


Det där såg ju inte fel ut alls! Riktig härlig dag ni haft!

Härligt med golfrunda och god mat och vin på herrgården!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se