Grattis älskling!

 
 

Idag är ingen vanlig dag för det är nämligen födelsedag för min/våran A idag!! Han är fortfarande ung och har ett par år innan han passerar nästa "milstolpe" i livet ;)
 
 
Yes idag ska vi fira mannen i familjen med presenter och tårta men det får vänta till kvällen eftersom alla har jobb, skola, dagis först som väntar!
Jag och Nikki slog in alla paket igår och det kan vara att ta en liten risk att ha henne med på denna "aktivitet" eftersom det gärna slinker ur hennes mun vad som finns i paketen...
Men än har hon inte avslöjat innehållet ;)
Paketen innehåller bla diverse saker som han kan ha nytta av på resan han ska iväg på nästa vecka... :)
 
Nu en förmiddag på jobbet //PIllan


Woho grattis! :)

Kan vara så... Min son försa sig ofta som liten! Grattis =)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se