I´ll make you an offer!

 
 
 
 
En helg i oktober närmare bestämt 11 - 12 så har min fina vän och träningspartner Johanna ordnat en riktig Höstboost! Det bjuds på diverse föreläsningar och en hel del träning med bla annat mej som instruktör :)
Jag bjuder upp till dans eller nästan i alla fall, vi kommer att köra ett fartfyllt aerobics/cardiopass med massor av rörelseglädje!!
Johanna tar oss med utomhus för ett svettigt pass med fokus på energi, lekfullhet och självklart med efterföljande träningsvärk! Fantastiska Therese leder oss på sitt alldeles underbara sätt genom Yogans alla härliga positioner och dessutom kommer vi att få ta del av flera inspirerande föreläsningar.
Som grädden på moset så serveras vi god och hälsosam mat och allt detta i en underbar miljö på Hussborgs herrgård!
 
Sista anmälningsdag är nu på söndag den 21/9 och därför har jag snackat ihop mej med Johanna som fixat en alldeles speciell rabattkod till er som läser min blogg!!
När ni bokar så uppger ni hemmahospillan så lovar Johanna ett litet specialpris med 10% rabatt! Tummen upp
Så inget att fundera på om du har helgen fri...
Kom och häng med mig och andra sköna människor i en härlig miljö och ge dej själv en riktig boost inför hösten!!
 
 
 
 
 
Jag är taggad inför en höst med träning, är du?!
 
//PIllan
 
 


Åh vad roligt, jag ska också försöka tagga till lite nu i höst!

Spännande helg! Kul att du är med som instruktör. Jodå nu har äntligen höst träningen kommit igång ordentligt, kram Suss

Jag är supertaggad! Jag ska ju till Portugal på träningsresa om 1,5 vecka! :)
Kram Jennica

Det skulle vara roligt, men jag bor för långt borta. Kram på er och hoppas helgen blir underbar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se