Jag vann!!

 
 På väg till vinklubben igår med 1 flaska i handen.... Kom hem med fem!!
 
Vi bjöds på diverse godsaker så min mage var till slut som en spärrballong ;) Förrätt var en ljuvlig jordärtskocksoppa , Sedan bjöds vi bland de godaste älgkötts-gryta jag någonsin ätit! Mustig och smakrik, mumma! Espresso med små delikata choklad biscotti fick avsluta middagen

Mysig höstigt, med tända ljus och jordnära toner
 

Flickorna flax och lite bubbel!
 
 
God morgon söndag
 
Idag är vi extra glada eftersom pappan i huset kommer hem sent ikväll!
Men han blev tydligen kallad Rain Man under resan för de hade aldrig tidigare haft ren på sin golf-vecka men i år då Mr A vågade sig dit har det visst kommit regn minst 1 ggr per dag :)
 
Gårdagens vinklubb gjorde mej såklart också på bra humör då mina Girls alltid tillför mej en stor dos med energi! Och dessutom hände det väldigt otippade att jag gick och vann!! Woop woop, liksom :)
 
Nu ska jag, Nikki och mamma på en skogs-promenad med fika!
 
//PIllan


Grattis till vinsten, inte dumt att få fylla på vinförrådet. Bästa energiinsättningen som finns att få babbla, äta o dricka med de bästa vännerna. O snygg är du som bara den. Kramisar Tina

Grattis! Perfekt att ha ett fint förråd inför murriga höstkvällar :-)

Kram & gonatt!

Grattis,kul att vinna!!! =) Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se