Lunch Tajm

 
 
 
 Nikki gillar bananpannkakor lika mycket som mamman ;)
 
Hallå
 
Kikar in en snabbis till er idag!
Jag och Nikki har varit och gymmat och är hemma och fyller på "depåerna" med lunch innan dagis och jobb väntar.
Bananpannkakor i format mindre (det gillar Nikki bäst) toppade med mango, blåbär och kokosflakes. Nikki vill gärna ha honung på sina, lite american style ;)
 
2 ägg
2 bananer
2 msk mandelmjöl
1 msk psylliumfröskal
Kör allt med stavmixer och låt svälla en stund
Stek i kokosolja
 
//PIllan


Jag älskar bananpannkakor! Men vad fina dina blev....tycker mina blir så sladdriga....men mitt recept innehåller bara ägg och banan, kanske därför?! Gott är det i alla fall!
Kram!

mumsigt!!! =)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se