Mys framför Fys idag

 
 
Lika uppskattad varje gång den dyker upp i lådan, Mama! Mycket läsvärt, tipsigt och matnyttigt
 
 
Jahapp here we go again, Friday!!
 
Ledig sådan och solen strålar. Jag och mini bara myser på här hemma, skönt. Snart väntar vi besök av Nikkis gudmor som vi inte träffat på evigheter så det ser vi verkligen fram emot.
I kväll ska vi dessutom ha middagsgäster och vi ska äta det mest delikata.... surströmming ;) Vet att många av er rynkar på näsan ....
 
Det blir ingen träning idag utan en dag helt i mys-pys anda.... Jo men just det, den här kroppen fick verkligen en omgång i morse då jag återigen besökte den thailändska massören! Wiiihaa knådad var det här!
 
Fin fin fredag på er //PIllan


Låter som en mysig fredag. Njut o ha det bäst finaste. Kramisar Tina

Låter som en härlig fredag. Kul att du gillar mama. Det var länge sedan jag läste den - ska kanske ge den en chans igen. För mig är det retro och elle decoration som gäller.

Nej,men jag älskar elefanter... Var kommer brickan ifrån?? Såååå fin!!!

Svar:
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se