Sent Hej!

 
 
 
 
Har inga dagsfärska bilder att bjuda på så ni får hålla till godo med lite middagsbilder sedan i tisdag ;) Sallad med halloumi, grovt bröd med fetaost-smör, yummie!
 
 
Nyss hemkommen från jobbet
Hämtade upp tjejerna hos mina föräldrar och Nikki var så trött så vi låg med godnattsaga inom fem minuter... och sedan God natt!
Idol rullar inne på tv:n och det är ganska bra att bara sitta och lyssna utan att titta vem som sjunger... ;)
Tittar ni på Idol? Jag tycker det är rätt bra faktiskt, har några favoriter som det ska bli spännande att följa i höst.
 
Igår gjorde jag nåt jag gör allt för sällan nu för tiden...
Hade dragit på mej träningskläderna och var på väg till gymmet då jag gjorde en kovändning och knölade ner Nikki i vagnen istället! Vädret var ju bara helt underbart så det blev en snabb Power walk runt den lilla byn vi bor i . Nikki ville stanna till på den lilla lekplatsen och jag tänkte att varför bara stå här och titta, bättre att göra nåt vettigt. Så jag körde olika plankor, armhävningar och triceps-pressar medans hon lekte! Perfekt kombo helt enkelt
 
I morgon ska jag åka till Östersund i jobbets räkning för att tillbringa några timmar på tågstationen där... Trafikverket har en så kallad resenärsdag då representanter från olika järnvägsföretag och trafikverket hjälper och servar resenärer runt hela landet. Hoppas vädret blir lika bra som idag!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se