September

 
 
    
 
     
 
Bilder från Pinterest
 
 
Hej hej
 
Idag får vi lov att välkomna hösten på riktigt!
Men som det faktiskt brukar vara i början av september så strålar solen för full just nu :) Termometern jobbar sig uppåt och jag har inga strumpor på fötterna.
Men lite längtar jag efter att ströva bland prasslande löv i en varm gosig tröja för att sedan värma mej framför kakelugnen och dricka chai-te....
Men det får vänta....!
 
//PIllan
 
                             
 
 
 
 
 
 
 


Ja....faktiskt....det får vänta lite! Vi får njuta av de vackra dagar som är kvar. Jag har inte heller haft strumpor idag, jag känner att den dagen jag börjar med det så finns liksom ingen återvändo! :)
Kram!

Vad fin din blogg blivit. Fina bilder.

Svar: Tack snälla du!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se