Speciell söndag

 
 
 
Bananisar med choklad-smak, tillsatte raw kakao från Rene´ Voltaire, mmmm!
 
 
God morgon
Idag är det ju trots allt en speciell dag då Sverige går till val. Jag är absolut inte alls speciellt "politisk" av mej även om jag är medveten om att det mycket i vardagen är just politik och att jag borde vara mer engegerad...
Men jag har som sagt iaf gjort ett val och det verkar ju bli en riktigt spännande kväll/natt!
Ska ni valvaka..?
 
Dagen är också speciell för idag kör yogan igång igen! Åhh som jag har längtat
Den här kroppen behöver verkligen denna träningsform av både mental och fysisk ansträngning, så skönt! Ja fast det är riktigt ansträngande så går man alltid med ett lättare sinne därifrån :) Alla borde yoga, typ
Therese som är min instruktör en är en fantastsik sådan och för er som bor i Sundsvall så kanske ni sett att hon öppnat studio där nu!
 
Önskar dej en skön söndag //PIllan


Ser fantastiskt gott ut! Smart att tillsätta kakao, kan tänka mig att det blir en härlig kombo :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se