Sun...day..

 
 

Ibland orkar jag helt enkelt inte laga någon middag, någon som är lika? Då kör vi ofta med lite plockmat. Igår var det dock i "fattigaste" laget då jag insåg att jag glömt att köpa någon lax :/ Det brukar jag nästan alltid ha i plockutbudet! Bilden ljuger även lite då varken jag eller A drack vin ... det blev helt enkelt ett glas mineralvatten istället :)
 
 
Ja idag var det ingen sunny sunday! Vaknade istället av lite smatter mot rutorna och på vädret visade dom bilder på ett snötäckt landskap i nordligaste delarna av landet, huuu
A gör med andra ord helt rätt som "flyr" landet idag!
Stackarn jo det är faktiskt lite synd om honom för han är sjukt flygrädd och ska åka helt själv idag! Håller tummarna att han klarar det och kommer fram utan större bekymmer!
Ingen har såklart tvingat honom men ändå liksom...
 
Jag har i alla fall en yoga-klass att se fram emot i eftermiddag, bland det bästa på hela helgen!
 
//PIllan


Så gör vi med, plockmat när orken inte finns. Allt blir roligare med plock helt enkelt!

Så fian bilder...

Ååh så härligt! Längtar som tusan efter brie..





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se