Bra avslut, nu laddar vi för ny vecka!

 
 

Mycket godsaker vid söndags-middagen igår!
Vi slog till och grillade för första gången i år och det får vi nog tacka Filippa för (hon tjatade och propsade på detta) Vi grillar väldigt sällan och det fick vi minsann höra ,så vi föll för trycket och ville inte vara sämre än typ resten av landet  :)
Hittade fin oxfilé till halva priset som jag dessutom (klapp på axeln) lyckades få till perfekt grillad med fin rosa insida som alla ville ha den.
Goda tillbehör och ett glas rött satt som en smäck och det blev en perfekt avslutning på helgen!  Jo just ja, solen kom ju även den på oväntat besök igår :)
 
 
 
Monday morning
Filippa är inte alls riktigt kry utan får ta även den här dagen för retreat och tillfrisknande! Själv mår jag toppen efter en skön helg
Chockade mej själv med löpintervaller i 30 minuter på löpbandet igår och sedan körde jag lite biceps. Gick bra och kändes skönt. Alla som känner mej vet att jag inte är någon löpare så varje sådant pass är en vinst!!
Yogan senare var plågsamt underbar,?!
Vi höll positionerna ännu lite längre och min vänstra höftböjare riktigt skrek och stretade emot... :/ Men inget ont som inte har nåt gott med sig, va? Jag tror och hoppas att trägen vinner och att denna stela kropp sakta sakta börjar ge efter och palla mer för varje yoga som genomförs!
 
Idag skiner solen och vi har en (för vissa) kort vecka att se fram emot
 
//PIllan


LÅter som en toppen helg... Gott med oxfilé.. En favorit! Härligt med löpintervall också. Älskar sånt. Dock händer det inte ofta just nu :) kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se