Mot gymmet

 
 
 
Morning
 
Här hemma har jag redan fått frukosten i magen och skickat halva familjen till jobb och skola. Men den där lilla "minigrisen" ....har inte vaknat ännu?! Hon som annars brukar gala vid 05.30 har senaste tiden blivit en riktig sjusovare!!
Jag är liksom redan startklar och vill åka och träna men vet att när hon nu vaknar så blir det först tv-tittande och efter typ 40 minuter så vill hon eventuellt ha lite frukost...
Bäst att väcka den lilla för jag har inte hela dagen på mej, börjar jobba efter lunch
 
Men jag är väldigt tacksam att hon så snällt följer mej till gymmet och väldigt sällan bråkar på plats utan hon fixar och "tränar" hon med!
Vi är ju självklart där sådana tider då det inte är många andra som eventuellt skulle bli störda av ett barn! Är det folk i gymmet brukar vi gå in i stora salen och köra träningen där istället.
Vet att många inte kan/får ta med barnen i gymmet (mest vanligt) så jag är väldigt tacksam att det funkar för mej. Annars skulle jag nog förmodligen inte träna så ofta som jag gör.....
 
Idag kör jag rygg och triceps. Tränar ni nåt idag?
 
//PIllan


Hejja dig!! Idag blir det "vila" för mig, löpning igår och i förrgår...idag ska jag hänga i stallet med dottern och få iväg sonen på scouter...så det är påt imorgon för mig gien!

En härlig dag önskar jag dig!

Nä att ta med "baren" till gymmet är nog inte alltid så populärt ;) inte heller barnen! Idag blir ingen träning, försöker vila kroppen i form inför lördagens Toughest i Malmö! Ha en fin dag!

//Anna

Härligt med en stund på gymmet!! Ha en fin dga. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se