Påsken har startat!

 

Lite dukning från årets påsklunch med minigänget. De söta etiketterna har jag skrivit ut från nätet och bara fäst med presentband runt "Jars:en"
 
 
Pastasallad i massor gillar ofta både stora och små, här med havrepasta som är en favorit hos mej
 

Lite salt och lite sött, oliver och meloner smakar bra till mycket
 

Lax och ägg är ett måste på mitt påskbord och vi hade även kyckling och köttbullar för att alla magar skulle bli mätta ;)
 
 
 
 
Yes här är dom, The Fantastic Four!
 
 
Och en liten mini efterrätt i form av pannacotta med hallon och ett litet påskägg :)
 
 
 
Ja nu är påsken igång iom att vi hade våran årliga påsklunch med gänget igår. Hoppas vi kan bevara denna tradition för det är ju så trevligt (även om det gick ganska livligt till igår... ;)
Barnen gick på "skatt-jakt" eller påsk-jakt som dom säger och det resulterade såklart i en aning socker-höga barn !
Men det känns som påsken verkligen är den stora socker-chocken, läste en ofattbar siffra med godis som säljs de närmaste dagarna....
Japp så hey kroppen get used to some sweet Days coming up...!
 
Nu ska jag ruska liv i mina tjejer och ta tag i denna dag, 1 april, se upp...!!
 
//PIllan


Men åh vilka härliga bilder! Nu börjar jag verkligen längta ordentligt till Påsk!

Vilka härliga "Fantastic four"!

Kram Malin

Jag älskar också påsken! Vi umgås och äter god mat, är ute i stugan och har det underbart. Vi äter mycket godis, tyvärr, men det är i alla fall bättre än mycket annat. Det finns tyvärr många barn som far illa av föräldrars överkonsumtion av starka drycker vid sådana årstider.

Så härligt med lite påskfirandet... Härliga bilder. Glad påsk! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se